June 20, 2021

Buletin TTKM

BERSANDAR FAKTA, BERCORAK SANTAI

#SuaraAnda: Pendapatan bulanan YB Rayer RM38k, berbaloikah?

Kuala Lumpur, 4 April : Baru-baru ini, kami menaikkan hantaran berhubung pendapatan ahli parlimen DAP yang selalu menimbulkan kontroversi di dewan rakyat, Rayer yang berjumlah RM 37,800.00 seperti yang dipaparkan di portal Pengisytiharan Harta SPRM.

Berikut merupakan beberapa komen terpilih netizen pada hantaran tersebut:

Jebat Jebat Kerja dia.. peraturan mesyuarat, 1mdb,najib, rosmah, pas ambik 90juta, bn merompak. Sebulan dapat 37k. Korang belajar tinggi tinggi tak rasa menyesal ke haha. Bodoh lebih mahal nilainya. Di era 2020.

Payeq Che Lah kena tanya orang jelutong la… kat kawasan tu memang kawasan kuat DAP… kalau DAP letak ungka betoi pun mereka pilih ungka tu…

anyway… yang bayar gaji MP ni bukan duit orang jelutong jer… duit seluruh rakyat Mesia… so orang jelutong pedulik haper… ekekeke

Mokhrizal Bob Gunting Yb sampah ni
Yg dia tahu hanye mencelah ketika org berbahas..tp bile time dia berbahas dlm parlimen dia tk bg laluan lgsg kt org lain..yg berhoramat sampah

N Sharidzuan Nazeri Dia mgkin dari unit memekak… Tugas khas adalah buat bising utk buang masa semasa bersidang.

Fahad Mk Dia ni antara politikus pakatan haram jadah Yang paling tak berintegriti tak bercaliber.cuma tau cakap2 kosong low class

Amin Ashaari peraturan peraturan..
tarik balik admin..
tarik balik tarik balik..
sangkaan jahat terhadap Lutong ehh jelutong

Farra Way Panggil dia yb biaDAP.. suke memcelah, memotong.. Org x abes cakap dia nk potong.

Firdaus Ridwan Jelutong dgn Pasir Salak ni lebih kurang perangai.. Aku syak dorng ni ada kaitan saudara jauh msa zman Raja Chola dgn ke tanah melayu dlu.. Dua2 kaki menyalak

Mohamad Ali Ameer Kalau g zoo..byar 10hinggit dpt tgk mcm2 binatang..ni byar 37k nk tgk lutong myalak dlm parlimen..ape hel org jelutong?

Azmil Madisa Aku letak pic yb dlm almari kabinet dapur umah mak aku kt kg, abis ari semua tikus2 dlm tu..

Adzha Abdullah Kelaku mcm tau sgt peraturan mesyuarat tp bila wakil pembangkang berhujah terus dia jd bodoh mencelah sana sini tanpa peduli speaker…itu lah jelutong…. 😊

Adzha Abdullah Kelaku mcm tau sgt peraturan mesyuarat tp bila wakil pembangkang berhujah terus dia jd bodoh mencelah sana sini tanpa peduli speaker…itu lah jelutong…. 😊

-Buletin TTKM-

RSS
Follow by Email
%d bloggers like this: